Головна » Статті » Історія » Про модель RIO |
Про модель RIO
Перший показ Kia Rio проходив на Женевському автосалоні в середині 2000 року. Автомобіль готували на заміну знятої з виробництва Avella. Належить до класу В, отримав поперечне розташування силової установки, передній привід і зібраний на одній платформі з Shuma-Sephia. На дебюті компанія представила дві моделі з кузовами седан і хетчбек, так само вельми оригінальний універсал, із закругленою задньою частиною. Rio виявився помітно крупнішим за свого попередника Avella і фактично є аналогом Hyundai Accent. Новий дизайн, комфортний салон, прийнятна ціна, місткий багажник і гідну якість збірки дозволили автомобілю отримати багато хороших відгуків серед покупців. Салон отримав затишний інтер'єр, але якість оздоблювальних матеріалів досить низька. Сидіння водія зручне, з хорошою бічною підтримкою, регульоване по довжині, куту нахилу і висоті подушки. Ергономіка на рівні, всі елементи управління знаходяться під рукою. Приладова панель відмінно скомпонована - центр займає спідометр, є і тахометр. Стандартна комплектація Rio отримала центральний замок, кондиціонер, подушки безпеки, електричні скло підйомники передніх дверей, електричні дзеркала, важелі відкриття багажника і лючка паливного бака із салону, стерео систему. У лінійку додаткового обладнання внесли: AВS з електронним управлінням гальмівними зусиллями, фронтальні подушки безпеки, електричний люк і CD-чейнджер. У комплект силових агрегатів увійшла пара бензинових двигунів: 1,3 л., 84 к.с., і 1,5 л., З потужністю 108 к.с. На розсуд покупця пропонуються дві досить непогані коробки перемикання передач: "автомат" з 4 ступенями і 5-ступінчаста "механіка". Передні гальма в дисковому виконанні, вентильовані, тому встановлені барабани. У 2003 році Rio піддалася рестайлінгу. Модель отримує новий дизайн: передня оптика стала більшою й виразною. Оновлена структура кузова. Поліпшень звукоізоляції піддалися дах, капот і задня полку. Звукоізоляційним матеріалом оброблені багажник, підлога, простір між дошкою приладів та моторним відсіком. Після п'яти років виробництва Kia Rio компанія вирішила випустити друге покоління даного авто. Kia Rio JB відрізняється кардинально новим, більш сучасним і, можна сказати, «європейським» дизайном кузова, змінений так же дизайн салону. Машина отримує більш правильні, можна сказати класичні пропорції. Rio JB збирають на новій платформі, яку планують використовувати не тільки Kia, але і Hyundai. База коліс збільшена з 2410 до 2499 мм. Виробники відзначають, що завдяки вдосконаленій колісній базі автомобіль буде набагато слухнянішим на дорозі. Тепер за габаритами Rio наближений до класу С: длінa склала 4238 мм (+23 мм), ширина збільшилася до 1694 мм (+14 мм), висота - 1470 мм (+30 мм). Ємкість багажника збільшена на 29% і становить 337 л. (+76 Л), з можливістю додатково збільшити, розклавши спинки сидінь. Зміни зовнішності торкнулися в першу чергу світлові прилади. Нові фари в модному стилі значно освіжили передню частину автомобіля. Змінений дизайн переднього бампера, капота і грат радіатора. В цілому ж зовнішність змінився не несильно, але став як би більш сучасним і підтягнутим. Набагато більше оновився інтер'єр. Повністю переглянутий дизайн панелі управління. Раніше на ній чітко обмежували водійське місце - частина центральної консолі і зона навколо щитка приладів були виконані як одне ціле і виділялися на загальному фоні чорним кольором встановленого пластика. У новому варіанті подібним чином виконана невелика частина центральної консолі. Як наслідок, панель приладів виглядає органічніше. Комбінація приладів відрізняється по дизайну від попередників, хоча і аналогічна їм за складом, інформативності, і простоті. Всередині стало кілька просторіше. Місце водія, як і завжди, забезпечено великою кількістю регулювань, включаючи роздільні настройки висоти подушок. Салон збільшився, що дозволило виробникові замість вузької полички на дверях автомобіля першого покоління встановити серйозний підлокітник і помістити на ньому управління дзеркалами і електричними склопідйомниками. Новий Rio так само комплектується напівзалежної задньою підвіскою і незалежної передньої. Попереду - всім відомі стійки McPherson, а тому встановлені торсіони. Додатково до цього додалося і чотири стабілізатора. Rio JB пропонується в декількох варіантах виконання - LX і Base. Базова версія дуже проста і включає тільки, трьох точкові ремені, чотири види механічного регулювання крісла водія, обігрів заднього скла і чотири подушки безпеки. У LX версії даний список набагато різноманітніше: гідропідсилювач керма та регулювання висоти підйому рульової колонки, кліматична установка, аудіосистема з додатковими динаміками і CD-чейнджером, що розкладаються 60/40 спинки сидінь, повнорозмірне запасне колесо. Існує ще так званий пакет Power Package, який застосовується лише для комплектації LX. Туди входять електропривод дзеркал і стекол, обігрів дзеркал, доступ в салон автомобіля без ключа, два додаткових динаміка на передніх дверях, додаткове освітлення в салоні і кишеня для зберігання сонцезахисних окулярів. Для цінителів спортивного іміджу пропонують спорт пакет, що відрізняється більш дорогим оздобленням салону, установкою 15-дюймових дисків з гумою 195/55 R15, повними дисковими гальмами, установкою заднього спойлера, протівотуманкамі, металізованої емаллю кузова, накладками на педалі з алюмінію, шкіряною обробкою важеля коробки і керма. Два двигуни, для комплектації нового Rio, збільшилися в обсязі не значно, ставши 1,6-л., Із заявленою потужністю близько 110 к.с. Силовий агрегат працює або з 5-ступінчастою МКПП, або з 4-ступінчастою АКПП, яка встановлюється тільки на замовлення. Крім потужності і розмірів, дизайнери Rio серйозно опрацювали безпеку. Вже в основний комплектації у автомобіля шість подушок безпеки: пара бічних, пара передніх і пара так званих "фіранок". Передні подушки безпеки випускаються з адаптивними функціями - рівень заповнюваності газом розраховується від положення сидінь, швидкості удару і сигналів від датчика застебнутого ременя безпеки. У комплект основних пристроїв пасивної безпеки увійшли: обмежувачі і преднатяжители зусиль передніх ременів, 3-точковий ремінь для задніх пасажирів і два кріплення для установки дитячих сидінь. Отримати ABS, гідропідсилювач і повні дискові гальма можна тільки за додаткову плату. З оновленим дизайном Kia Rio вийшов набагато привабливішою для молодих покупців. Цей досить практичний і комфортний автомобіль виглядає сучасно і виглядає по-європейськи. У січні 2011 року були офіційно поширені ескізи 3-го покоління Rio, що будується на платформі Hyundai Solaris. 11 лютого 2011 були оприлюднені вже і перші офіційні зображення, а презентація третього Kia Rio хетчбек пройшла 1 березня 2011 року - на відкритті автосалону в Женеві. У квітні 2011 на автосалоні в Нью-Йорку була показана американська модель Rio седан, а в Шанхаї - його модифікація для китайського ринку Kia K2. У травні 2011 року було оприлюднено, що для Росії створюється нова модель Rio, випуск якої почалися 15 серпня 2011 року на автозаводі Hyundai в Санкт-Петербурзі, а сама модель була показано 17 серпня 2011 року. За основу нового Kia для Росії була прийнята версія для китайського ринку - Kia K2 - і допрацьована для російських умов експлуатації. | |
Переглядів: 502 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |
Навігація
Категорії розділу
О марці KIA [1] |
Про модель RIO [1] |
Наше опитування
Друзі сайту
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0